Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.F.K.

Minden, amit tudnod kell rólunk.
A COMPATEAM KFT. egy magyarországi székhellyel rendelkező, professzionális munkaruházatot és védőfelszereléseket forgalmazó internetes cég, amely kis- és nagykereskedőket, valamint magánembereket is kiszolgál. Termékkínálatunk segíti a vállalatokat és dolgozóikat az ajánlott biztonsági elvárások betartásában, a biztonságos munkavégzésben, egészségük megőrzésében.
Arra specializálódtunk, hogy prémium minőségű termékeket biztosítsunk az EU-ban működő viszonteladók, kis- és középvállalkozások, állami és önkormányzati intézmények, a különböző iparágakban működő vállalatok, illetve magánemberek számára.
Webshopunkban többszáz féle kiváló munkaruházat és biztonsági felszerelés közül választhat; többek között megtalálhatja a Mascot, SInger, Lavoro, Burgia, Sparco, Helly Hansen, NoRisk, Delta és Giasco magas minőségű termékeit is.
singerworkwear.hu - compateam.hu - mascotshop.hu
Ezek megfelelnek a különböző szakmákhoz tartozó biztonsági követelményeknek; többek között az építőipar, az egészségügy, az élelmiszeripar, a hűtőházak, az erdőgazdálkodást és az egyéni védőeszközök területén.
Folyamatosan bővülő női munkaruházati kínálatunkkal igyekszünk a biztonság mellett a Hölgyek különleges esztétikai igényeit is kielégíteni.
A célunk az, hogy a rendelkezésre álló legjobb termékek széles választékát kínáljuk, gyors, pontos és a lehető legköltséghatékonyabb kiszállítással.
A COMPATEAM hisz abban, hogy kivételes szolgáltatást nyújt Önnek a tőlünk történő online vásárlás előtt, alatt és után is.
Lehet-e bankkártyával fizetni?
Igen, lehet bankkártyával fizetni és banki átutalással is.
Fizetés, szállítás
Van lehetőség termékcserére, ha a megvásárolt ruha vagy cipő nem megfelelő méretű?
Igen, lehetőség van termékcserére, amennyiben  a ruhadarab vagy cipő nem volt hordva. (Ebben az esetben a cserecsomag díj a vásárlót terheli! Továbbá a csomagot eredeti csomagban kérjük visszacsomagolni.)
30 napos termék-visszaküldés
Van-e garancia a cipőre és a ruhára?
Minden esetben a törvény szerinti idővallumra adunk garanciát! Természetesen, varrásmenti feslésre, vagy talp leválásra is él a garancia, viszont a kopásra nem!
Garancia
Van-e lehetőség elállni a vásárlástól?
Igen. 30 napig elállhat a vásárló a megrendeléstől és ha a megvásárolt terméket visszaküldi a címünkre (Eredeti csomagolásában, valamint hordás mentesen), akkor termék visszaérkezését követően 24 órán belül visszautaljuk a vételárat.
30 napos termék-visszaküldés
Hogyan lehet a garanciális problémákat rendezni?
Minden esetben a beszállítók / gyártók döntenek a garanciális kérdésekben. Részünkről a vásárlói képviselet valósul meg a beszállítók és a gyárak felé. Mi bekérjük a hibás vagy rossz terméket, amiről fotót küldünk a gyártónak. Ha egyértelmű a hiba, akkor azonnal kicseréljük a terméket, amiről az ügyfelet is értesítjük. Ha a gyártó nem elégszik meg a fotóval, akkor kiküldjük hozzá a terméket és utána születik meg a döntés.  
Garancia
Ha megrendelem a terméket mennyi időn belül kapom meg és ki a szállító?
A megrendeléstől számított 5-14 munkanapon belül kerül kiszállításra a termék, amelyet minden esetben a GLS futárszolgálat fog kiszállítani.  
Amennyiben készlethiány van egy termékből, akkor a vásárló értesítést kap az új szállítási határidőről, elektronikus úton. Abban az esetben ha az új határidő nem felel meg a vásárlónknak, de már fizetett, akkor 24 órán belül visszautalásra kerül a termék értéke ugyanabban a pénznemben, amelyben a vásárlás történt.
Fizetés, szállítás
SaltPay (BORGUN) fizetési tájékoztató.
Singerworkwear.hu a SaltPay (BORGUN) által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A singerworwear.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a SaltPay (BORGUN) pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a singerworkwear.hu nem értesül, azokat csak a SaltPay (BORGUN) érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a mascotshop.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

 

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdvözöljük a SaltPay (BORGUN) biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő mascotshop.hu weboldalon!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

 

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el singerworkwear.hu ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a singerworkwear.hu biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a SaltPay (BORGUN) a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a SaltPayhez (BORGUN), ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A SaltPay (BORGUN) internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1.    Ön a singerworkwear.hu oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2.    Ezt követően Ön átkerül a SaltPay (BORGUN) biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3.    A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4.    A fizetést követően Ön visszatér a compateam.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a SaltPay (BORGUN) elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a compateam.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

 

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről.

KÁRTYAELFOGADÁS

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ.

 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

FIZETÉS FOLYAMATA

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a SaltPay (BORGUN) biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

 

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

 

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

Kártya jellegű hiba

  •          A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  •          A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  •          A kártyahasználat tiltott.
  •          A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  •          A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

  •          Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  •          A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 

Kapcsolati jellegű hiba

  •          A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  •          A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba

  •          Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  •          Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

BIZTONSÁG

 

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. SaltPay (BORGUN) rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a SaltPay-nek (BORGUN) a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a SaltPayhez (BORGUN), ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

 

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A SaltPay (BORGUN) elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A SaltPay (BORGUN) elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.